Subscribe:

Wednesday 28 September 2011

HaRi yAnG cErIa!!!

Pagi2 lagi aku dah agak dah yang nasib aku baik hari ni sebabnya aku dah jumpa dompet aku yang tiga hari hilang.aku dah tak jadi orang endon lagi....!!!
Masa sampai kat sekolah...aku ngan amin duduklah kat depan2 sebab kitorang sampai awal.Dapat duduk dkat2 ngan usop(budak lembut 1 intan).aku dapat rasakan aura bahang ejekan yang bakal aku dapat.Faiz mulakan;
daus:budak!kaum ko.
usop:memanglah kaum aku.kaum lelaki.
aku:padan muka ko daus.so bodoh!
lepas tu biasalah kan budak laki,dia x dapat terima kebengangan ni dia terus ejek aku tanpa henti tapi aku tau diorang sebenarnya bengang giler.
Masa duduk kat kantin,cikgu syamsul bagi makanan,beg duit tetinggal kat LAB tapi jumpe balik,cikgu alina x suruh baca hafazan,paling penting..aku ngan rizman dah berbaik
 -ShAh RiZ IzAt-
  -GeDiKoOl-
   -GeDiKoO-
      -GeDiKo-
        -GeDiK-
           -GeDi-
            -GeD-
               -Ge-
                 -G-

No comments:

Post a Comment